FAQ

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Hur skriver jag ut mina prislappar?

Prislapparna kan du skriva ut under fliken “Bokningar”. Till höger om din bokning hittar du dina varuetiketter.
Det är de grönmarkerade prislapparna som skrivs ut.

Viktigt! Om man själv väljer att skriva ut etiketter, är det viktigt att man har en skrivare av god kvalitet (minst 600dpi). Detta för att våra kassasystem skall kunna läsa av streckkoden korrekt. Vi rekommenderar att man vid incheckning, provar skanna en etikett för att se om den är av tillräcklig hög kvalitet.

Om etiketterna är av undermålig kvalitet måste du, som kund, märka om varorna!

 

Hur ser jag mina gamla bokningar?

Dina gamla redan utcheckade bokningar sparas på din sida. Dessa  hittar du under fliken “Bokningar” om du bockar i rutan “visa utcheckade”.

Är det någon risk att mina saker registreras på någon annan säljare?

Alla artiklar märks med en unik kod som är kopplad till varje enskild säljare så nej. Alla varor uppmärkta med dina prislappar sälj på dig. Skulle prislappen försvinna så läggs varan på uppmärkt plats för varor utan prislapp så att du som säljare kan hitta åt dina grejer. Varor utan prislapp säljs ej.

Vad händer om jag inte hämtar mina saker i tid?

Kontakta oss innan om du vet med dig att du kommer att få förhinder så kommer vi överens. Kunder som inte hör av sig får sina saker nerpackade i lådor och undanställda.

Kan ni swisha mig mina pengar?

I dagsläget sätter vi in pengarna på ditt angivna konto eller betalar ut de kontant vid hyrestidens slut.

Vad händer om någon flyttar på mina saker?

Inga problem, dina saker är märkta med en unik kod så försäljningssumman kommer ändå att registreras på dig.

Tar ni någon provision på försäljningen?

Nej, du betalar bara hyreskostnaden och alla intäkter går direkt till dig. Vid möbler eller andra större sakersom tar upp annan plats än ett bås behövs ingen exra hyra men 25% provision tillkommer.